Servis

Servis kávovarů BOSCH & SIEMENS a malých domácích spotřebičů ZELMER

Pro objednání opravy vestavného kávovaru jsou zapotřebí tyto údaje:

  1. výrobní číslo kávovaru = E.Nr. (z výrobního štítku umístěného na spotřebiči) - příklad: E.Nr. TCC78K750 / 04, FD 9006 - 241655
  2. detailní popis závady
  3. datum zakoupení viz doklad o nákupu (u záruční opravy)

Ostatní kávovary a spotřebiče můžete zaslat nebo doručit do našeho servisu v provozních hodinách: PO - PÁ: 8:00 - 16:00 hod.

Pro objednání náhradního dílu je zapotřebí znát:

  1. výrobní číslo spotřebiče = E.Nr. (z výrobního štítku umístěného na spotřebiči) - příklad: E.Nr. TK64001 / 02 FD 8309-195336

Spotřebiče na opravu přijímáme pouze v čistém stavu.

Provozní doba servisu:

PO—PÁ: 8:00 - 16:00 hod.

Příjem oprav / objednávky náhradních dílů:

telefon: +420 541 240 656
e-mail: servis@caffeidea.cz

Poradenská služba:

telefon: +420 541 240 656
mobil:  +420  603 241 282
e-mail: servis@caffeidea.cz

  • technické informace
  • rady k odstranění jednoduchých závad

Firemní značky, které jsou předmětem servisu:

  • Bosch
  • Siemens
  • ZELMER - malé domácí spotřebiče

Opravovaný sortiment:

  • automatické espresso kávovary
  • překapávače kávy
  • espresso kávovary
  • rychlovarné konvice

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení